جلسه مشترک مسئولین شهری و بنیاد شهید در خصوص ساماندهی گلزار شهدا

جلسه مشترک مسئولین شهری و بنیاد شهید در خصوص ساماندهی گلزار شهدا روز سه شنبه مورخه 1393/10/9 در دفتر مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری بابل برگزار گردید .

ارسال کننده

سید محمد هاشمی

تاریخ ارسال

1393/10/10


به دعوت آقای مهندس حسینی مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری بابل جلسه مشترکی با حضور مسئولین شهری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر و استان در دفتر مدیریت سازمان تشکیل و موانع و مشکلات عدم ساماندهی گلزار شهدا آرامگاه گله محله بررسی شد.


در این جلسه که آقای مهندس عسگری شهردار، آقای ابوالحسنی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، آقای مهندس واثقی نماینده شورای شهر در شورای سازمان آرامستانها ، آقای آقاجانپور عضو شورای شهر، آقای مهندس خداداد معاونت خدمات شهری ، آقای هادی نژاد مسئول بنیاد شهید شهرستان بابل ، آقای نصیری عضو هیئت مدیره سازمان و نمایندگانی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور داشتند ، آقای مهندس حسینی با اشاره به قصور همه دستگاههای اجرایی مرتبط در موضوع ساماندهی گلزار شهدا ، به طول انجامیدن این پروژه برای سه سال را مایه تاسف دانسته و بر ضرورت هماهنگی و احساس مسئولیت بیشتر بمنظور تکمیل پروژه به بهترین شکل ممکن تاکید نمودند .


در ادامه این جلسه هر یک از حاضران با تایید صحبتهای مدیرعامل سازمان سخنانی را در جهت رفع مشکلات بیان داشتند و پیشنهاداتی ارائه گردید و در پایان تصمیمات لازم به منظور تکمیل پروژه اخذ گردید .